2 francos, 40 pesetas: Back to Switzerland
The christening in Switzerland of Marcos’s second son will reunite the two friends after a separation of six years. The reencounter with Hanna will revive the flame of desire in Martín. His son, Pablo, also finds satisfaction in a hippy commune near the town where he grew up. Everything races inevitably towards the day of the ceremony: mothers who arrive unexpectedly from Spain, sons who turn up with their Swiss girlfriends, priests who sing flamenco, a Spanish banker who is trying to hide money in Zurich. The peaceful, everyday harmony of the little Swiss town is endangered by the new invasion of Spaniards.