The Abandon
Injured U.S. soldier Miles Willis awakens after witnessing a blinding white light from a battlefield in Iraq to discover he is trapped in a mysterious cube armed only with his combat gear. His dire situation escalates as the cube begins to change with violent shifts in gravity and the appearance of cryptic writing on the walls. As Miles begins to question his sanity, he finds a lifeline - a voice on the other end of his satellite phone who claims to be a prisoner in a similar space. As the walls close in, these two strangers must put their heads together if they are to outwit their captors and unlock this deadly puzzle.