Blade II
Blade (Wesley Snipes) is half man and half vampire and consumed by a desire to avenge the curse of his birth and save the human race from a blood-drenched Armageddon. In this newest adventure, Blade must align himself with a high-powered team of vampires to take on a greater evil than either has ever faced -- a new breed of super-vampire that is on a vicious hunt to eradicate both races.