Who We Are: A Chronicle of Racism in America
Interweaving personal anecdotes, interviews, and shocking revelations, in Who We Are — A Chronicle of Racism in America, criminal defense/civil rights lawyer Jeffery Robinson draws a stark timeline of anti-Black racism in the United States, from slavery to the modern myth of a post-racial America.