Marvin's Room
Leonardo DiCaprio drives an electrifying performance as the criminally rebellious son in this funny and stirring tale of one family's humor and heartache. Seventeen years ago, fiercely independent Lee (Meryl Streep) left home ... and left behind her kindhearted sister Bessie (Diane Keaton) to care for their father, Marvin (Hume Cronyn). But now Lee is returning with her teenage son (DiCaprio), for a homecoming that's sure to turn the entire household upside down!