Immediate Family
Academy Award nominees Glenn Close (Fatal Attraction, Best Actress in a Leading Role - 1988) and James Woods (Salvador, Best Actor in a Leading Role - 1986) are Michael and Linda Spector, a mature, successful couple who have everything it takes to be parents ... except a baby. Mary Stuart Masterson (Fried Green Tomatoes) and Kevin Dillon (True Crime, Midnight Clear) are Lucy and Sam, a teenage couple who have a baby on the way ... but aren't ready to be parents. Director Jonathan Kaplan (Heart Like a Wheel) and screenwriter Barbara Benedek (The Big Chill) mix laughter and tears in this funny, uplifting look at two very different couples who unexpectedly find a common bond and ultimately bring out the best in each other. Dazzling, funny performances bring a touching humanity to this slice-of-life comedy with a big heart.