Super/Man: The Christopher Reeve Story
Never-before-seen home movies and personal archives recount the tragic and redemptive story of actor and activist Christopher Reeve, best known for playing Superman in the '70s and '80s films. Following a near-fatal horse-riding accident that left him paralyzed from the neck down, Reeve devoted his life to disability rights, learning the true meaning of heroism.