Mr. Destiny
Although Larry (James Belushi) has a comfortable middle-class life -- married to his teenage sweetheart (Linda Hamilton) and in an executive position at a sporting goods firm -- it still rankles him that he struck out in the last at-bat of his high school baseball championship. When he stumbles into an unfamiliar bar on his 35th birthday, the bartender (Michael Caine) fixes Larry a special cocktail that sends him back to that pivotal moment, allowing him the life he thought he wanted.