Big Trouble
The laughs come fast and furious as Tim Allen (Home Improvement, Galaxy Quest) and Rene Russo (Showtime, The Thomas Crown Affair) star in a film from Barry Sonnenfeld, director of Get Shorty and Men In Black. Based on humorist Dave Barry's best-selling first novel, Big Trouble follows the comedic chaos created when a mysterious suitcase that threatens the security of Miami changes the lives of a divorced dad, an unhappy housewife, 2 hit men, a pair of street thugs, 2 love-struck teens, 2 FBI men, and a psychedelic toad. There is something for everyone no matter who is looking for Big Trouble -- and in the end, all-star comedy conquers all.