In the Mouth of Madness
Imagine a novel so overwhelmingly hypnotic, so tremendously horrifying that it paralyzes its audience with fear and turns even its most sensible readers insane. When the author disappears, an insurance investigator hired to find the writer discovers far more than he could ever imagine in this spellbinding thriller. Starring Emmy and Golden Globe-nominee Sam Neill ("Jurassic Park," TV's "Merlin"), Jürgen Prochnow ("The Da Vinci Code," "The English Patient"), Julie Carmen ("Gloria," "The Milagro Beanfield War"), Emmy-winner David Warner ("Titanic," TV's "Masada") and Academy Award and Golden Globe-winner Charlton Heston ("Ben Hur," "The Ten Commandments"). Directed by John Carpenter ("Escape from New York," "They Live").