Don't Tell Mom the Babysitter's Dead
Five siblings are left at home when their mother leaves town, only to have their geriatric babysitter die of a heart attack. This leads the eldest teen, Sue Ellen, to scam her way into taking a job at a hip Los Angeles fashion company to feed and support her needy siblings.