Meet the Fockers
Domestic disaster looms for male nurse Greg Focker (Stiller) when his straight-laced, ex-CIA father-in-law (De Niro) asks to meet his wildly unconventional mum and dad (Streisand and Hoffman). It's family bonding gone hysterically haywire, in this must-see comedy!