Kill Bill: Volume 1
Four years after taking a bullet in the head at her own wedding, "The Bride" emerges from a coma and decides it’s time for payback… with a vengeance! Determined to finish the kill-or-be-killed fight she didn’t start, she hunts down her former boss, Bill and the deadly squad of international assassins who perpetrated the bloody attack.