The Spectacular Now
High school senior Sutter Keely is an effortless charmer and self-proclaimed "life of the party" who unexpectedly falls in love with the "nice girl" Aimee Fineky. While Aimee dreams of the future, Sutter lives in the now. And yet somehow, they're drawn together. What starts as an unlikely romance becomes a sharp-eyed, straight-up snapshot of the heady confusion and haunting passion of youth - one that doesn't look for tidy truths.