The F**k-It List
An exemplary high school senior, accepted to seven of eight Ivy League colleges, lets loose for the first time and has a prank go horribly wrong -- resulting in every college pulling their acceptances. He posts a list of all he missed out on, which goes massively viral and becomes a beacon of hope for teenagers everywhere, bringing him unsurpassed fame, and the inevitable shit-storm, until he’s forced to stand up for who he really is.