The Hangover Part II
In "The Hangover Part II," Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms), Alan (Zach Galifianakis) and Doug (Justin Bartha) travel to exotic Thailand for Stu's wedding. With the memory of Doug's nearly disastrous bachelor party in Las Vegas still fresh-or at least well-documented-Stu is taking no chances. He has opted for a safe, subdued, pre-wedding trip brunch, with pancakes, coffee...and no alcohol. However, things don't always go as planned. Two nights before the big day, at a fabulous resort in Thailand, Stu relents. One beer each. In sealed bottles. What could go wrong? What happens in Vegas may stay in Vegas, but what happens in Bangkok can't even be imagined.