McFarland, USA
Kevin Costner stars in Disney’s McFarland, USA, a moving film based on an inspirational true story of underdogs triumphing over tremendous obstacles. When Coach Jim White (Costner) arrives to teach at a predominantly Latino high school, everyone has a lot to learn about each other. But when Coach discovers the boys’ exceptional running ability, things change. Beyond their talent, it’s the power of family, commitment to each other and work ethic that transforms them into champions — helping them achieve their own American dream. Experience this heartwarming celebration of the human spirit in McFarland, USA.