Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked
Chipmunks ahoy! It’s a tidal wave of toe-tapping music and unfurgettable fun for the whole family as Alvin and the Chipmunks return in their greatest adventure yet! While on vacation aboard a luxury cruise liner, Alvin, Simon, Theodore and the Chipettes can’t help rocking the boat with their unique brand of ’munk mischief. But things get really squeaky when the gang winds up stranded on a remote island — and they soon discover their new tropical playground is not as deserted as it seems.