Thank You for Smoking
Based on Christopher Buckley's acclaimed 1994 novel of the same title and adapted for the screen by Jason Reitman, Thank You for Smoking is a fiercely satirical look at today's culture of spin! Aaron Eckhart stars as Nick Naylor, a sexy, charismatic spin-doctor for Big Tobacco who'll fight to protect America's right to smoke - even if it kills him. When he incurs the wrath of a senator (William H. Macy) bent on snuffing out cigarettes, Nick's powers of "filtering the truth" will be put to the test. With a smokin' all-star cast that includes Rob Lowe, Maria Bello, Katie Holmes, Adam Brody and Robert Duvall, this hilarious comedy will prove seriously addictive!