Rudolph and Frosty's Christmas in July
An all-star cast creates the voices for this delightful holiday story featuring everyone's favorite reindeer and snowman. Rudolph and Frosty are pitted against Winterbolt, an icy wizard who plots to make the North Pole his own evil domain, and enlist the help of Jack Frost and many others to fight the evil Winterbolt. Songs include the perennial favorites "Rudolph the Red Nosed Reindeer," "Frosty the Snowman," "Rockin" Around the Christmas Tree" and many others. Filmed using stop-motion animated puppets.