Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
A psychotic Air Force General unleashes an irrevocable scheme to unleash a wing of B-52 bombers and their nuclear payloads on strategic targets inside Russia, setting into motion a mutually assured destruction that world leaders desperately try to stop.