Black and White Stripes: The Juventus Story
Set against the backdrop of ‘the beautiful game’, Black and White Stripes tells the epic story of Italy’s legendary Agnelli family and their beloved Juventus F. C. , as they set out to capture an elusive gold star in order to avert annihilation. As the inspirational journey unfolds the film weaves in game-changers from their heart wrenching legacy — revealing a unique and profound passion. On and off the field it’s love, war and breathtaking cinema as the Black and Whites power through one of sports most exhilarating come backs of all time.