From Dusk Till Dawn
It's nonstop thrills when George Clooney and Quentin Tarantino star as the Gecko brothers - two dangerous outlaws on a wild crime spree! After kidnapping a father (Harvey Keitel) and his two kids (including Juliette Lewis), the Geckos head south to a seedy Mexican bar to hide out in safety. But when they face the bar's notorious clientele, they're forced to team up with their hostages in order to make it out alive! From Robert Rodriguez and Quentin Tarantino, From Dusk Till Dawn is explosive action entertainment!