Electrick Children
Rachel, a young Mormon girl, discovers a forbidden cassette tape with rock music on it. Having never heard anything like it, Rachel has a miraculous experience. Three months later Rachel turns up pregnant and claims to have had an immaculate conception from listening to the music. As a result Rachel’s fundamentally religious parents quickly arrange a marriage, but Rachel decides to run away in search of her child’s origins instead.