The History of Sound
In 1917, Lionel meets David at the Boston Conservatory, where they bond over a deep love of folk music. Years later, Lionel receives a letter from David, leading to an impromptu journey through Maine to collect traditional songs. This unexpected reunion, ensuing love affair, and the music they collect and preserve, will shape the course of Lionel's life far beyond his own awareness.