Not Another Teen Movie
Handsome John Hughes High jock Zack bets his friends that he can turn nerdy Janey into the most popular girl in class. With the help of Zack's sister, Catherine, Janey ditches her ponytail and glasses and turns beautiful. Zack falls in love with her.