The Dark Girl
The protagonist Laura Faun grows up in an orphanage. She has the great fortune to be adopted by a wealthy family. Years later, she is a well-known crime writer. But her life is turned upside down when a series of murders terrifies her small town. These murders happen just as they do in her newly published bestseller. This puts her in the circle of prime suspects. But what does the sudden appearance of a stranger have to do with it. Laura is caught up with her past. Her only option is to confront it and stay one step ahead of the mysterious killer.