Blockers
When three parents discover their daughters’ pact to lose their virginity at prom, they launch a covert one-night operation to stop the teens from sealing the deal. Leslie Mann (The Other Woman, This Is 40), Ike Barinholtz (Neighbors, Suicide Squad) and John Cena (Trainwreck, Sisters) star in Blockers, the directorial debut of Kay Cannon (writer of the Pitch Perfect series).