Gianni Versace. Emperor of Dreams
From his roots in Southern Italy to global stardom, discover the genius of Gianni Versace. This intimate documentary explores his revolution of fashion, photography, and celebrity culture. With moving testimonies from muses like Carla Bruni, it traces a journey of pride, artistry, and the creation of an eternal empire.