Kiss of the Spider Woman
DREAMGIRLS and BEAUTY AND THE BEAST director Bill Condon returns to the movie musical in this dazzling Technicolor-hued fantasy. Valentín (Diego Luna), a political prisoner, shares a cell with Molina (Tonatiuh), a window dresser convicted of public indecency. The two form an unlikely bond as Molina recounts the plot of a Hollywood musical starring his favorite silver screen diva, Ingrid Luna (Jennifer Lopez). Based on the Tony Award-winning Broadway musical hit.