Sicario: Day of the Soldado
FBI agent Matt Graver calls on mysterious operative Alejandro Gillick when Mexican drug cartels start to smuggle terrorists across the U.S. border. The war escalates even further when Alejandro kidnaps a top kingpin's daughter to deliberately increase the tensions. When the young girl is seen as collateral damage, the two men will determine her fate as they question everything that they are fighting for.