Other People's Money
Danny DeVito stars as a ruthless capitalist who reigns supreme on Wall Street, lives to conquer and destroy corporations and loves, above all else, other people's money. Lawrence Garfield (DeVito) has never failed...until he sets his sights on a small Rhode Island wire company that defends itself as ruthlessly as Garfield attacks. Now the showdown begins in this no-holds-barred comedy where absolutely everything is negotiable and money is the ultimate seduction. Based on the Play by Jerry Sterner.