300: Rise of an Empire
This new chapter of the epic saga follows the events before, during and after the King Leonidas and a force of 300 men fought the Persians at Thermopylae. While the Persian Army under the command of Xerxes and Artemisia marches towards the major Greek city-states, Themistocles leads the charge against the invasion by making an alliance that will change the course of the war.