The Artist and the Wall of Death
Glaswegian visual artist, Stephen Skrynka, has been fascinated with the 'wall of death' all his life. He dreams of transforming the traditional fairground motorbike attraction into an art form. But after a devastating fallout with his collaborators, Stephen decides to hand-build his own wall. A story of embracing failure and the relentless determination of an artist to realise his dream.