The Smeds and the Smoos
On a faraway planet, Janet and Bill meet in the Wurpular Wood and fall in love. Their families, the Smeds and the Smoos, cannot accept the match after generations of division. But when the two run away to elope, the warring families have no choice but to overcome their differences and work together to find the young Smoo, and the young Smed.