Lars and the Real Girl
Sometimes you find love where you'd least expect it. Just ask Lars (Gosling), a sweet but quirky guy who thinks he's found the girl of his dreams in a life-sized doll named Bianca. Lars is completely content with his artificial girlfriend, but when he develops feelings for Margo, an attractive co-worker, Lars finds himself lost in a hilariously unique love triangle, hoping to somehow discover the real meaning of true love. Offbeat and endearing, this romantic comedy takes a fresh look at dating and relationships and dares to ask the question: What's so wrong with being happy?