FREEDOM ON FIRE: Ukraine's Fight for Freedom
Crafted from stark footage and exclusive interviews with people displaced by the enduring conflict, FREEDOM ON FIRE:UKRAINES FIGHT FOR FREEDOM reveals how the spirit of unity strengthens morale even amid the country's darkest hours. A sweeping look at a humanitarian crisis, the documentary amplifies the views of children, mothers, soldiers, doctors, artists, volunteers, clergymen and journalists who are transformed while witnessing ceaseless destruction and bloodshed. Feating narration from Oscar-winner Dame Helen Mirren, FREEDOM ON FIRE is a saga of resilience that challenges the international community to oppose tyranny together.