My Big Fat Greek Wedding 3
From writer and director Nia Vardalos, the worldwide phenomenon My Big Fat Greek Wedding is back with a brand-new adventure. Join the Portokalos family as they travel to a family reunion in Greece for a heartwarming and hilarious trip full of love, twists and turns. Opa!