Fan
FAN is the story of Gaurav (Shah Rukh Khan) a young man, 20 something, whose world revolves around the mega movie star Aryan Khanna (Shah Rukh Khan) or God as he refers to him. When things don't go according to plan, Gaurav’s love and passion for his God turns into a dangerous obsession that crosses the fine line.