Harley Davidson and the Marlboro Man
The tuff biker Harley and his no less tuff Cowboy friend Marlboro learn that an old friend of them will lose his bar, because a bank wants to build a new complex there and demands 2.5 million dollars for a new contract in advance. Harley and Marlboro decide to help him by robbing the corrupt bank. Unfortunately they target the wrong safety transport and get hold of an amount of a new synthetic drug. Now they are targeted both by criminal bankers and killers of the drug mob.