Ice Soldiers
Buried beneath the Arctic ice since the Cold War, genetically modified Soviet soldiers have been rediscovered, reactivated and are ready to unleash devastating destruction. They are cold-blooded killing machines with super-human strength and one man, a scientist who has been searching for them his entire life, will try to stop the carnage before they complete their terrifying, top-secret mission. Dominic Purcell (TV’s “Prison Break”), Michael Ironside (X-Men: First Class) and Adam Beach (Cowboys & Aliens) star in this pulse-pounding, action-packed thriller.