The Purge: Anarchy
As this year’s annual Purge begins, Leo, an enigmatic loner haunted by the death of his son, wants revenge. Eva, a single mother, is forced, along with daughter Cali, to leave her apartment when they are attacked. Shane and Liz, a young couple, become victims of a carjacking. Seeking refuge in Leo’s armored car, Shane and Liz team up with these other three strangers. Now, this unlikely group finds out just how far they will go to protect themselves, and each other, as they fight to survive the night.