Annie: A Royal Adventure
The durable little orphan from the funny papers makes her TV movie debut in this M.O.W. Daddy Warbucks is called to London to be knighted, so he takes Annie and her pal Hannah with him, along with Dr. Eli Eon and faithful companions, the Asp and Punjab. Little Molly from the orphanage is the girl's stowaway.