Hidden Worlds: Caves of the Dead
We accompany four professional research divers to Yucatan – a team of specialists, able to squeeze their bodies through crevices and holes, barely larger than their bodies and who master dives that would push even the most experienced divers to their limits. With them, we penetrate worlds only a few people have ever ventured into. We encounter the remains of human victims, prehistoric fireplaces and primeval animal skeletons and undertake a dive, which takes us from the primeval forest to the open sea.