Every Breath You Take
"Every Breath You Take" is a searing psychological thriller about a psychiatrist (Casey Affleck), whose career is thrown into jeopardy when his patient takes her own life. When he invites his patient's surviving brother (Sam Claflin) into his home to meet his wife (Michelle Monaghan) and daughter, his family life is suddenly torn apart.