The Ministry of Ungentlemanly Warfare
Directed and co-written by Guy Ritchie, this action-comedy tells the incredible untold true story of the first-ever special forces organization formed during WWII by UK Prime Minister Winston Churchill and a small group of military officials including author Ian Fleming. The top secret combat unit, composed of a motley crew of rogues and mavericks led by Gus March-Phillipps (Henry Cavill), goes on a daring mission against the Nazis using entirely unconventional and utterly "ungentlemanly" fighting techniques. Ultimately, the task force's audacious approach changed the course of the war and laid the foundation for the British SAS and modern black ops warfare.