Monty Python's the Meaning of Life
Those six pandemonium-mad Pythons are back with their craziest adventure ever! John Cleese, Graham Chapman, Terry Jones, Eric Idle, Terry Gilliam and Michael Palin have returned to explain The Meaning of Life. These naughty Britons offer the usual tasteful sketches involving favourite bodily parts and functions, the wonders of war, the miracle of birth and a special preview of what’s waiting for us in Heaven. Nothing is too sacred for the probing Python crew. After seeing them in action, you’ll never look at life in quite the same way again. It’s far-out, frank, and jolly good fun. Winner of the 1983 Cannes Film Festival Special Jury Prize.