The Green Mile
Oscar nominated best picture adaptation of a Stephen King novel about a gentle giant of a prisoner with supernatural powers, who brings a sense of spirit and humanity to his guards and fellow inmates. Oscar award winning actor Tom Hanks heads the cast in this emotionally riveting story.