Van Wilder: Freshman Year
The man. The myth. The beginning. It's freshman year at Coolidge College and Van Wilder (Jonathan Bennett) is ready to party. To his dismay, all the girls have taken a vow of chastity and an uptight Dean (Kurt Fuller) rules the school. Van embarks on an epic crusade to land the campus hottie, Kaitlin (Kristin Cavallari) and liberate his school from sexual oppression and party dysfunction. No cheerleader will be left untouched and no keg will be left un-tapped in this hilarious prequel to the original!