There is a Hausen Everywhere
“Storm-free in Hausen” is the motto of the seminar week that seven women want to experience in an idyllic farmhouse. What begins as a relaxed break with Kundalini yoga and forest bathing quickly turns into a turbulent clash of generations and attitudes to life - a humorous yet critical panorama of today's communication culture.